Szanowni Państwo,
Zapraszamy do mailowego kontaktu z naszymi pracownikami:
Informujemy, że obsługa gotówkowa została przeniesiona do banku PKO BP. W oddziałach banku PKO BP można dokonać zapłaty gotówką bez prowizji. W siedzibie spółki istnieje możliwość dokonania jedynie płatności bezgotówkowych (karta płatnicza, blik, płatności mobilne). Brak możliwości wpłat gotówkowych.
Zapraszamy do biura obsługi klienta w celu:
POLECENIE ZAPŁATY i rachunki płacą się same!
Zdecyduj się na polecenie zapłaty-- już nie trzeba pamiętać o wszystkich terminach zapłaty za rachunki czy faktury.
Składasz jednorazową dyspozycję u nas i płatności wykonują się automatycznie!
Co zyskujesz dzięki usłudze polecenie zapłaty?
✅ Czas – wszystkie rachunki, faktury zostaną opłacone w terminie. Nie tracisz też czasu na stanie w kolejkach w banku/na poczcie i wypisywanie druków przelewów.
✅ Terminowość - nie trzeba pilnować terminów płatności jeśli na rachunku są zapewnione środki na realizację usługi. Obowiązek dopilnowania płatności bierze na siebie bank i ZWiK sp z o. o.
✅ Wygoda - płatności są regulowane automatycznie.
✅ Bezpłatna usługa - zlecenie i wykonanie usługi polecenie zapłaty są bezpłatne!
Jak uruchomić POLECENIE ZAPŁATY?
1. Jeśli chcesz dokonywać płatności ze swojego rachunku bankowego wypełnij i podpisz formularz Zgoda na obciążenie rachunku i dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty.
UWAGA! Dane wskazane w formularzu powinny być zgodne z danymi zgłoszonymi do Państwa banku, a podpis na formularzu powinien być zgodny ze wzorem podpisu, złożonym w banku.
Jeśli konto bankowe zarejestrowane jest na firmę, niezbędna będzie również pieczątka - w przeciwnym razie, w trosce o bezpieczeństwo Państwa pieniędzy, bank nie zatwierdzi „Zgody na obciążenie rachunku".
W polu „identyfikator płatności” prosimy o wpisywanie Państwa 6 cyfrowego nr Nabywcy widocznego w lewej górnej części każdej faktury ( lub pozostawienie pola pustego ).
2. Przesłany przez Państwa formularz zostanie przekazany przez naszych pracowników do banku w celu aktywacji usługi.
3. Bank udziela informacji o wyrażeniu zgody lub jej braku w terminie do 60 dni.
4. Po udzieleniu przez bank zgody na obciążanie rachunku lub braku zgody, nasz pracownik zadzwoni do Państwa z informacją o decyzji banku.
5. Od tego momentu wystawione przez nas faktury za usługi dostawy wody i odprowadzania ścieków płatne będą wprost z Państwa konta bankowego.
Jeśli na koncie wystąpi brak wystarczającej ilości środków do opłacenia wystawionej przez nas faktury, pobranie należności zostanie jednokrotnie ponowione.
Jeśli ponownie na koncie nie będzie wymaganej kwoty, fakturę będziecie musieli Państwo opłacić we własnym zakresie gotówką lub przelewem na wskazany numer konta.
Płatność za faktury
Faktury za zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków można opłacić w naszej siedzibie przy ul. Cegielnianej 4 wyłącznie kartą,
W naszej siedzibie - płatności gotówkowe nie są obsługiwane.
Faktury za zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków można opłacić gotówką bez ponoszenia dodatkowych kosztów wyłącznie w oddziałach banku PKO BP.
Poniedziałek | 08:00 - 15:00 |
Wtorek | 10:00 - 17:00 |
Środa | 08:00 - 13:00 |
Czwartek | 08:00 - 15:00 |
Piatek | 08:00 - 15:00 |
Romana Zwierzchowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
ul. Cegielniana 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. (22) 724 30 36 wew. 73
tel. kom. +48 601 092 102
e-mail: romana.zwierzchowska@zwik-grodzisk.pl
Dorota Sadowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
ul. Cegielniana 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. (22) 724 30 36 wew. 74
tel. kom. +48 605 650 711
e-mail: dorota.sadowska@zwik-grodzisk.pl
Monika Umińska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
ul. Cegielniana 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. (22) 724 30 36 wew. 66
tel. kom. +48 785 850 653
e-mail: monika.uminska@zwik-grodzisk.pl
Marta Helbert
Specjalista ds. Obsługi Klienta
ul. Cegielniana 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. (22) 724 30 36 wew. 75
tel. kom. +48 605 650 911
e-mail: marta.helbert@zwik-grodzisk.pl