Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Zyskaj wygodę i załatwiaj swoje sprawy wodociągowe bez wychodzenia z domu dzięki naszemu e-BOK-owi (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta)!
- e-BOK to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę, oszczędność czasu i pełną kontrolę nad swoimi sprawami. Co możesz zyskać?
- elektroniczne faktury – dostęp do faktur zawsze pod ręką
- historię płatności – szybko sprawdzisz, co już opłaciłaś/opłaciłeś
- możliwość zgłoszenia stanu wodomierza – bez wychodzenia z domu
- szybki kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta – jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
- Jak się zarejestrować?
- Wejdź na stronę https://ebok.zwik-grodzisk.pl/login
- Kliknij „Zarejestruj się”
- Wypełnij wymagane dane i potwierdź swoją rejestrację!
Z e-BOK-u możesz wszystko załatwić online – bezpiecznie, szybko i w pełni komfortowo.
Pamiętaj: W ZWiK-u Twoje dane są w pełni bezpieczne, więc możesz spokojnie korzystać z e-BOK.
Projekt ten został współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza” Działania 2.1 „E-usługi” Poddziałania 2.1.1 „E-usługi dla Mazowsza” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 z Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.
Wartość umowy ogółem: 1.316.374,29 złotych, wydatki kwalifikowalne to kwota 1.070.223,00 złotych, dofinansowanie stanowiło 80% wydatków kwalifikowalnych, tj. 856.178,40 złotych.